UGDYMAS
Atsakingai prisiimame atsakomybę auginti mažąją asmenybę. Todėl taikome mūsų sukurtą UGDYMO PROGRAMĄ, kurios ašis yra individualūs vaiko poreikiai bei ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kognityviniai gebėjimai, jų vystymas. Šioje programoje persipina geriausios praktikos iš laiko patikrintų ugdymo disciplinų, jų sąveikos būdu sukuriant visumą, geriausiai auginančią europietišką, empatišką, socialų ir žingeidų asmenį. Elementai nėra išskiriami, o integruojami į veiklas, kasdieninį ritmą, taip sukurdami sinergiją ir visuminį pažinimą.
Autorinė ugdymo programa:
Ankstyvasis ikimokyklinio vaiko ugdymas yra tarsi kertinių pamatų dėjimas, kuris itin svarbus vaiko ir šeimos gyvenime, todėl tai darome atsakingai, atsižvelgdami į individualius vaiko poreikius. Tačiau viena reikšmingiausių dedamųjų dalių – sinergija. Tik mūsų, ugdymo specialistų ir tėvelių suvienytų pastangų, dialogo dėka vaikučių vaikystė nušviečiama atradimo džiaugsmu.
Visas ugdymo ir priežiūros procesas paremtas kertinėmis vertybėmis: empatijos, pasitikėjimo, skatinimo, kūrybiškumo, meilės…
Vaikystės akademijoje auga:
Mes augame ir ugdomės:
Kreipiame dėmesį į emocinį intelektą, pasaulio ir savęs suvokimą, socialinius įgūdžius, pažinimo kompetenciją, pilietiškumo jausmą, meninę saviraišką bei pagrindinių disciplinų atradimą!
Pasitelkiame šiuos metodus:
Pasitelkiame naratyvinius žaidimus, eksperimentus ir bandymus, verbalinę komunikaciją, sensorinį pojūčių pasaulio pažinimą, istoriją ir knygų išmintį bei emocijas!
Ugdymas susideda iš:
Rūpinames lauko pedagogika, edukacinėmis veiklomis, kurios tampa vartais į plataus pasaulio suvokimą, eksperimentais, kuriuose praktiškai atrandami fizikos, chemijos, biologijos ir kt. disciplinų dėsniai, metų laikas bei reikšmingų datų diktuojamas temų spektrais ir žinoma prasideda anglų kalbos pradžiamokslis!
Ugdomieji užsiėmimai vykdomi tiek grupėse, tiek lauko žaliojoje ar natūralios gamtos prie Kupolo zonose, taip sukuriant artimiausią aplinką temos aktualumui, pritraukiant dėmesį bei išvengiant monotoniškumo ir padedant stiprinti XXI a. vaikui reikalingas kompetencijas.
Mes žaidžiame, kad pažintume ir atrastume pasaulį. Mes mokomės patirdami!



